Przetarg nieograniczony na realizację kampanii informacyjnej „Unikalne piękno środowiska naturalnego Gór Sowich”

Przetarg nieograniczony na realizację kampanii informacyjnej „Unikalne piękno środowiska naturalnego Gór Sowich”

FE_PR-DS-UE_EFFR-poziom-PoL-kolor

Materiały do pobrania:

1. Ogłoszenie ZP400PodgladOpublikowanego_2

2. SIWZ SIWZ_20181106 

Zapraszamy do złożenia oferty.

Odpowiedzi na pytania 14-11-2018

  1. Proszę o podanie wartości szacunkowej zamówienia. 

Odpowiedź: Zamawiający nie ma obowiązku podania wartości szacunkowej zamówienia.

  1. Czy można założyć, że główny film o czasie trwania 15-18 minut będzie opracowany na bazie 4 filmów średniej długości (4-5) minut? 

        Odpowiedź: Tak.

  1. Czy  w przypadku wkładek prasowych oczekiwany format 8×1/2 A4 oznacza u Państwa 2 kartki formatu A4 złożone na pół? Czy należy je zszyć? 

Odpowiedź: Według Zamawiającego wskazany format składa się z 4 kartek A4 zadrukowanych dwustronnie i złożonych na pół, czyli 16 stron. Materiał powinien być zszyty.

  1. Czy dobrze rozumiemy, że w jednej rozgłośni ponadlokalnej ilość emisji wynosi 110 – łącznie na 4 różne spoty? czyli np. 27+28+27+28 emisji?. Czy chodzi o 110 emisji o każdej porze roku czyli 440 emisji w jednej rozgłośni a łącznie w czterech rozgłośniach 1760 emisji? 

Odpowiedź: Pierwsza interpretacja jest właściwa. Ogólna liczba emisji – 440.

  1. Czy reklama na dwóch pojazdach komunikacji miejskiej ma dotyczyć dwóch różnych projektów czy jednego projektu?

Odpowiedź: Może być jeden projekt pod warunkiem , że wynajęte zostaną dwa identyczne pojazdy, w innym przypadku projekty należy dostosować do specyfiki każdego pojazdu.

  1. Co w przypadku ulotek oznacza okres rozpowszechnienia przez minimum jeden miesiąc (czerwiec – lipiec). Jak to się ma do innego punktu dotyczącego wykonania po 30 tys. sztuk ulotek o w każdej porze roku. Czy tu należy założyć rozpowszechnienie jedynie 30 tys. szt. ulotek z okresu letniego? 

Odpowiedź: W przypadku ulotek okres rozpowszechniania zgodnie z SIWZ to: „okres rozpowszechniania – marzec – listopad 2019, z uwzględnieniem prezentowanych czterech pór roku”.

  1. Czy dopuszczają Państwo insertowanie materiałów w jednej pozycji prasy o zasięgu całego województwa dolnośląskiego? I czy dopuszczają Państwo insertowanie w dwóch wydaniach tejże pozycji (inne dni). Z naszych informacji wynika, że żaden periodyk o charakterze prasy codziennej nie posiada ilości nakładu 30 tys. i więcej. 

Odpowiedź: Tak.

  1. Internet – wymagania:
  • – umieszczanie banerów reklamowych oraz informacyjnych, odnośników do strony Internetowej oraz profilu na Facebook na minimum 10 stronach regionalnych Dolnośląskich oraz na minimum 20 stronach lokalnych Dolnośląskich, związanych tematycznie z Projektem.
  • – okres rozpowszechniania: od marca 2019 roku do 31 grudnia 2019

Proszę o rozwinięcie tego punktu. Czy jest on powiązany z opracowaniem 20 szt. dużych form graficznych i 40 sztuk małych form graficznych? Jakie są wymiary małych i dużych form graficznych? Czy łącznie 60 sztuk grafik ma być publikowanych na wszystkich 30 stronach o których piszą Państwo wyżej? Czy to ma być publikacja ciągła z wymianą grafik? Proszę o uszczegółowienie Państwa oczekiwań. 

 Odpowiedź: Na wszystkie zadane pytania odpowiedź jest twierdząca. Opracowane formy graficzne powinny być publikowane rotacyjnie przez cały okres rozpowszechniania. Rozmiary grafik powinny być dopasowane do możliwości witryn na których będą prezentowane. Formy graficzne będą też opracowywane na potrzeby innych elementów zamówienia (nie wszystkie 60 grafik na potrzeby internetu).