Dzienne archiwa: Styczeń 17, 2019

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA DOSTAWĘ MEBLI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKÓŁ NA TERENIE POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „KREATYWNOŚĆ I NAUKA – KAŻDY UCZEŃ TEGO SZUKA” POSTĘPOWANIE II

FE_PR-DS-UE_EFS-poziom-PL-kolor

Dzierżoniów, 17.01.2019r.

Poniżej Zamawiający publikuje odpowiedzi na  pytania dotyczące postępowania na

DOSTAWĘ MEBLI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I POMOCY DYDAKTYCZNYCH

DLA SZKÓŁ NA TERENIE POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU

„KREATYWNOŚĆ I NAUKA – KAŻDY UCZEŃ TEGO SZUKA”

POSTĘPOWANIE II

– CZĘŚĆ I – SPRZĘT ELEKTRONICZNY


– CZĘŚĆ II – POMOCE DYDAKTYCZNE


– CZĘŚĆ III – POMOCE TERAPEUTYCZNE i LOGOPEDYCZNE

Odpowiedzi na pytania do SIWZ_II_7

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA DOSTAWĘ MEBLI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKÓŁ NA TERENIE POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „KREATYWNOŚĆ I NAUKA – KAŻDY UCZEŃ TEGO SZUKA” POSTĘPOWANIE II

FE_PR-DS-UE_EFS-poziom-PL-kolorDzierżoniów, 17.01.2019 r. 

WERYFIKACJA OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

W wyniku dużej ilości pytań wpływających od Wykonawców, Zamawiający postanowił zweryfikować opis przedmiotu zamówienia  i jego treść zamieszcza poniżej:

Załącznik nr 3a do SIWZ-zweryfikowany

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA DOSTAWĘ MEBLI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I POMOCY DYDAKTYCZNYCH DLA SZKÓŁ NA TERENIE POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU „KREATYWNOŚĆ I NAUKA – KAŻDY UCZEŃ TEGO SZUKA” POSTĘPOWANIE II

FE_PR-DS-UE_EFS-poziom-PL-kolor

Dzierżoniów, 17.01.2019r.

Poniżej Zamawiający publikuje odpowiedzi na  pytania dotyczące postępowania na

DOSTAWĘ MEBLI, SPRZĘTU ELEKTRONICZNEGO I POMOCY DYDAKTYCZNYCH

DLA SZKÓŁ NA TERENIE POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU

„KREATYWNOŚĆ I NAUKA – KAŻDY UCZEŃ TEGO SZUKA”

POSTĘPOWANIE II

– CZĘŚĆ I – SPRZĘT ELEKTRONICZNY


– CZĘŚĆ II – POMOCE DYDAKTYCZNE


– CZĘŚĆ III – POMOCE TERAPEUTYCZNE i LOGOPEDYCZNE

Odpowiedzi na pytania do SIWZ_II_5

Odpowiedzi na pytania do SIWZ_II_6